Ağustos Seçmeler

Uzun zamandır "Seçmeler" yapmamışım. İnstagramda paylaştığım (hatta bazılarını da  paylaşmamışım) bazı şeyleri seçmeler yapayım dedim.
genetik ne demek karikatür limon ile ilgili görsel sonucu

İnstagramda altına böyle yazmışım:))): "Ben güzel olduğum için güzelsiniz çocuklarım 😂😀😄 genetiginiz iyi yani merak etmeyin😂😀😄 öğrenciyken benim kendimi beğenmemden arkadaşlarım çok rahatsız olurdu. Kendini beğenen, seven insanları nedense sevmeyen bir toplumuz . Oysa insan önce kendini beğenmeli sevmeli ki başkalarını da sevebilsin. Sonra bir gün babamla tanıştı bu arkadaşlarım ve bana dediler ki "neden kendini beğendiğini anladık " Hatta babama göre mütevazı bile kalıyormuşum 😂😀😂 çünkü rahmetli babacığım ayna karşısına geçer "allah beni yaratmak için bütün işini gücünü bırakmış " derdi😀😄😀😉 sevin kendinizi arkadaşlar başkalarının sevmesini beklemeden😂😀😄 "

Görüntünün olası içeriği: 5 kişi, gülümseyen insanlar, ayakta duran insanlar

Çocuklarım ve kuzenleri. Bursa'dan kardeşlerim geldi ve Lunapark'a gittik. Bir çocuk lunapark'a gitmekten nasıl bu kadar sınırsızca mutlu olur? Gözleri parlıyor resmen mutluluktan. 
Ve bunlarda anneler ve anneanne. Anneler ve kızları yani. Kız kardeş çok güzel bir şey. Mesela misafirliğe geldiler ama hemen evi düzenlemeye , temizlemeye giriştiler. "İstediğinizi yapın" dedim. Nimet'in dolap düzenlemesi harikadır. Öyle fonksiyonel yerleştirdi ki mutfağı "bu bir yetenek valla" dedim. Yurt dışında sırf dolap düzenlemesi yaparak çalışan kadınlar varmış bir yerde okumuştum. Yani parasını veriyorsunuz, geliyor evinize ergonomik bir şekilde dolaplarınızı yerleştiriyor. Gelecekte artacak bir iş fikri bence:)))

babalar ve kızları ile ilgili görsel sonucu


14 yorum:

  1. Bir kız kardeşim olsun isterdim hep .Keşke olsaymış. Çocuklarınızın da sizlerinde resimleri çok güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Ben,hepinizi birbirinize benzetiyorum.Kardeşlerinle benziyorsun,kuzenler de birbirine benziyor :)

    YanıtlaSil
  3. Yazının yıldızı baban :)
    Bayıldım lafına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babam harika bir adamdı Sibelynka vefat etti maalesef 4 yıl önce

      Sil
  4. Gen çok önemli :)) Çok eğlenceli bir paylamış olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Haklısın, anneler, babalar bence çocuklara bu öğüdü vermeli, tabii dozunda olmak şartıyla insan kendini sevmeli, ben gençken, 17 vs. kendimi hiç sevmezdim..:( en sondaki büyük puntolu öğütlere bayıldım.
    Bu arada punto demişken yazının puntosunu bir tık büyültürsen çok sevinirim. Bu aralar zor okuyorum..:(

    YanıtlaSil
  6. Sonuncu fotoğraf çok doğru,ilk seçme beni çok güldürdü,harikasınız :D

    YanıtlaSil
  7. maşallah herkes çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.