Blog sohbetleri 11 - Fatma Canbulat Erdem



Pazartesi akşamı blog dünyasına girdiğimde ilk arkadaşlarımdan mavianne'nin www.evrengunlugu.com sitesinin sahibi Evren'le youtube'daki canlı blog sohbetlerini izledim. Sevgili Fatma içi dışı bir ve içi çok güzel olduğu için dışı da çok güzel bir insan. Paylaştığım videoda çok doğal , kendisiyle sohbet ediyormuş gibi hissediyorsunuz kendinizi. Blog dünyasında oldukça tecrübeli. Uzun zamandır yazıyor ki bu hiç kolay bir şey değil. Zaman zaman hepimizin sıkılıp yada vakit bulamayıp yazmaktan vazgeçtiği dönemler oluyor. Bazılarımız yine dönüp dolaşıp bloglarımıza geliyoruz. Onlar bizim kürkçü dükkanımız. Bırakan kişi sayısı da çok , özellikle instagram çıktığından beri çok fazla insan bloglarıyla ilgilenmiyor. Fast food tarzı beslenme gibi. Hemen paylaşıp etkileşime geçmek daha kolay geliyor insanlara(banada:( ) 
Neyse lafı fazla uzatmayayım da iki güzel insanın sohbetini izleyin:))))

3 yorum:

  1. Bloglar sayesinde senin gibi öyle değerli ve güzel yürekli kadın tanıdım ki,
    Bunu hiçbirşeye değişmem,
    İyiki 12 yıl önce Bloğa merhaba demişim,
    Devam etmek önemli bu işlerde sen de uzun yıllar yazacaksın eminim,
    Bu paylaşımın beni çok mutlu etti,
    Bloglarımızın daha fazla okunması için neler yapmalıyız buna kafa yormalı,
    senin yaptığın gibi arkadaşlarımızın bloglarının tanıtımı ile belki de başlayabiliriz,
    Gerçi bizbizi okuyoruz bu şekilde de ama olsun
    sevgiler sana güzel bakışlı kadın

    YanıtlaSil
  2. Yıllardır blog yazıyorum. YOrum sayısına bakılırsa çok da takip edilip önemsendiğimi düşünmüyorum. Çünkü ben yorum yazılmasından değer bçiyorum genelde bloga...Tamamen işi anı ve kişisel tatmine bıraktım. Ama faal olan iletişimi sıkı bloglara hayranım.
    Blogun yerini başka mecraalar tutmuyor bence..

    YanıtlaSil
  3. Blog yazmak,benim de çok hoşuma gitti :) Ciddi sorumluluk duyuyorum.Dün pek ilgilenemedim,hemen özledim :) Eşyalara da duygu yükleyen bir yanım var çocukluğumdan beri.Neyse çok uzatmadan şöyleşiyi izleyeyim ben :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.