Ankara Marka Festivali 2017 İzlenimlerim - 1

Görüntünün olası içeriği: 2 kişi, ayakta duran insanlar ve ayakkabılar

13-14-15 Aralık 2017 tarihlerinde ATO Congresium'da marka festivali vardı. Geçen sene de gitmiştim ve bu konuda yazmıştım. Bu yıl iznim olmadığı için sadece 1 gün katılabildim ama dolu dolu bir programdı. 
Günümüzde "marka olmak" daha fazla konuşulur oldu. Alanında isim yapmış, marka olmuş insanlar bu festival kapsamında konuşmalar yapıyorlar. Normal hayatınızda  pek bir araya gelemeyeceğiniz insanlarla sohbet etmek gibi:)))
Görüntünün olası içeriği: 10 kişi, gülümseyen insanlar, stadyum

Bir kaç salonda birden aynı anda konuşmacılar sunum yapıyorlar. Bazılarını kaçırıyorsunuz bu yüzden tercih yapmanız gerekiyor. Aslında bana sorsalar böyle yapmazdım. Ama soran olmadı ki:))))
Görüntünün olası içeriği: 10 kişi, gülümseyen insanlar, oturan insanlar ve kalabalık

Sevgili arkadaşım(ahiretlik) Hülya değişmez festival partnerim:)))) Sizinle aynı kafada, aynı bakış açısına sahip arkadaşlarınız olması çok güzel. "Hadi gidelim" diyorsunuz "nereye?" demiyor. Tamam diyor hemen:))) "Nereye gidiyoruz diye neden sormuyorsun" dediğimde de "sen gidiyorsan iyi bir şeydir "diyor:))) Sonuçta gerçekten ikimizde çok keyif aldık. Çok verimli, eğlenceli sunumlar izledik. Yani ben gidiyorsam arkama takılabilirsiniz:))) Sizi kötü bir yere götürmem:)))
Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, yazı

Konuşmacılardan birisi Metin Hara'ydı. Geçen yılda özellikle onun konuşmasını izlemek için gelmiştim festivale. Laf aramızda bu yıl onun için değil de Aşkım Kapışmak'ı izlemek için geldim. Metin Hara'dan biraz soğumuş olabilirim. Adriana Lima ile ilişkisi hakkında Ayşe Arman'la yaptığı röportaj kafamdaki imajını zedeledi biraz. Ama sunumu yine de iyiydi hakkını yiyemem:)
Kurduğu "İnsana Güven" akademisinin hikayesini anlattı .  İnsanlar ona hep ne demek olduğunu soruyorlarmış "insana güven toplumun değersizleştirdiği her bir bireyin aslında ne kadar değerli olduğunu hatırlatır" dedi. "Yaşadığımız her acıyı zalimliğede dönüştürebilirsiniz başkalarına yardım etme gücüne de, canınız yandığında birine güç verin" dedi.

Devam edecek.........

4 yorum:

  1. ben de çok merak etmiştim bu festivali ama maalesef gidemedim.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir anı olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Metin Hara'nın Ayşe Arman'a verdiği röportaj gerçekten çok talihsizdi. İşinin büyük bir bölümü konuşmak olan birinden beklemezdim.

    YanıtlaSil
  4. "Yaşadığımız her acıyı zalimliğede dönüştürebilirsiniz başkalarına yardım etme gücüne de, canınız yandığında birine güç verin" bu söz harika .

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.